Domov Turistika Chopok z Kosodreviny

TRASA:

Kosodrevina – Chopok

Podrobný popis trasy

Z lanovky vyjdeme na chodník nad reštauráciou Kosodrevina, odbočíme vľavo a po žltej turistickej trase a pokračujeme približne 10 minút k rázcestiu, kde odbočíme vpravo a stúpame ďalej po žltej turistickej značke až na Chopok. Spať na Kosodrevinu zostúpime po žltej turistickej značke.(Zdroj: Hiking.sk)

Dostupnosť a parkovacie možnosti

Miesto štartu: 48.932718; 19.599176

V lyžiarskom stredisku sa nachádzajú platené aj bezplatné parkoviská.

Vlakom alebo autobusom do Liptovského Mikuláša a potom autobusom z Liptovského Mikuláša do strediska Jasná Nízke Tatry (Demänovská dolina). Odtiaľ sú rôzne možnosti prepravy, či už si zvolíte možnosť pešej turistiky alebo vývoz lanovkami priamo na Kosodrevinu.

Možnosti ubytovania a stravovania

V stredisku Jasná Nízke Tatry, ako aj na južnej strane Chopku sa nachádza viacero ubytovacích zariadení, ktoré ponúkajú ubytovanie. Možnosti stravovania sú zabezpečené, či už v lete alebo v zime, v hotelových reštauráciach alebo bufetoch s občerstvením.