Prosím, pre zobrazenie videa, akceptujte cookies pre marketing.
Červený lichobežník je modernejší
23. 10. 2023 Liptovský MikulášLiptov je jednou z najznámejších destinácií cestovného ruchu na Slovensku. Už 15 rokov je región vizuálne známy pod logom v tvare červeného lichobežníka, ktorý vyjadruje liptovskú kotlinu na mape. Do nadchádzajúcej zimnej sezóny vstupuje s novým modernejším logom, ktoré je čitateľnejšie a jednoduchšie v duchu aktuálnych trendov.
Liptov má každoročne zhruba jeden a pol milióna prenocovaní a spolu s Vysokými Tatrami a Bratislavou patrí k najobľúbenejším turistickým destináciám na Slovensku. Región charakterizujú vysoké hory, pasienky, termálne pramene, vodná priehrada a veľké množstvo iných prírodných či ľudskou rukou vytvorených atrakcií, ktoré sa spájajú pod jednu značku Liptov v tvare červeného lichobežníka.
„Vo VisitLiptov sme sa už dlhšiu dobu pohrávali s myšlienkou, ako upraviť našu značku, tak aby sme jej vliali novú energiu, ale zároveň sme nechceli žiadnu revolúciu. Výsledkom našich snáh je nové čitateľnejšie a graficky jednoduchšie logo destinácie Liptov. Pozmenilo sa písmo a jemne sme tiež upravili farebnosť loga, ale zostali sme stále pri červenej, lebo ju vnímame ako silnú farbu, ktorá najlepšie charakterizuje energiou a atrakciami nabitý horský región,“ povedala riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Darina Bartková. V online prostredí je známy región Liptov pod názvom VisitLiptov. Webová stránka, facebookový aj instagramový účet ako aj YouTube kanál , Tiktok a Linked In sú tak zjednotené a ľahko komunikované pod rovnakým názvom.
Ťažiskové sezóny pre Liptov sú leto a zima. Tá najbližšia dokonca bude aj svetová vďaka Svetovému poháru žien v lyžovaní v Jasnej. Vynovený branding bude destinácia používať postupne a to už od nástupu aktivít smerujúcich k propagácii, komunikácii a následne aj samotnému rozbehu zimnej sezóny 2023/24. Nová zimná sezóna na Liptove začne 2. decembra 2023 na Chopku, kde sa symbolicky stretnú Liptáci a Horehronci. Na kopci, ktorý regióny spája, naštartujú spoločne svetovú zimnú sezónu.
Pre slovenský trh je súčasťou loga claim TREBA ZAŽIŤ a pre zahraničie sa používa identické logo s podtitulom SLOVAKIA. Súčasťou vizuálnej identity Liptova sú aj subbrandy Cykloregión Liptov a Produkt Liptova. Región sa prezentuje aktívne na svojich tradičných trhoch, ktorými sú Slovensko, Česko, Poľsko a Maďarsko a na vzdialenejších trhoch aj spolu s cestovnou kanceláriou Enjoy Tatras, ktorá zastupuje za hranicami aj vysokotatranský región.
Oblastná organizácia cestovného ruchu REGION LIPTOV financovala rebranding aj z dotácie Ministerstva dopravy SR vo výške 3000,- eur.
Nezabudnite si prečítať aj ďalšie články
Kam za zvieratkami s deťmi na Liptove
Liptovský Mikuláš
Slávnosti liptovskej bryndze
Liptovský Mikuláš
Kto ponúka taxi službu v Liptovskom Mikuláši
Liptovský Mikuláš
Cestovný ruch oslavuje
Iné lokality
23 percentná DPH je pre cestovný ruch likvidačná
Iné lokality
Čo je to glamping?
Iné lokality
všetky články
Opíšte nám svoj zážitok